Campari onthult adembenemende cover kalender 2015

Milaan, 15 oktober 2014 – Vandaag onthult Campari de cover van zijn legendarische kalender 2015, getiteld ‘Mythology Mixology’ met Hollywoodactrice Eva Green in de hoofdrol. De volledige editie wordt voorgesteld op 5 november.

De ravissante Eva Green, het gezicht van de 16de Campari Calender, poseert op de cover als ‘lady in red’ tegen een ‘tijdswiel’ met de 12 meest iconische cocktails uit de 150-jarige geschiedenis van het merk. Het hedendaagse kader symboliseert dan weer de tijdloosheid van de Campari cocktailklassiekers.

Deze ontdekkingsreis door het verleden, heden en de toekomst van Campari is het werk van Julia Fullerton-Batten, de eerste vrouwelijke fotografe van de Campari kalender. Hiervan worden slechts 9.999 exemplaren gedrukt en internationaal verdeeld onder de vrienden van Campari.

Dat betekent niet dat de fans in de kou blijven staan. Zij kunnen op de Facebookpagina van Campari volop meegenieten van het hele gebeuren, het beeldmateriaal bekijken en misschien wel een kalender winnen.

Meer info:
www.campari.com I www.facebook.com/campari.be I www.camparigroup.com

Over de Campari-kalender
De Campari-kalender wordt bestempeld als ’s werelds meest iconische en artistieke kalender. Met zijn 9.999 exemplaren en internationale verdeling is het echt een collector’s item geworden voor de gelukkigen die de kalender in ontvangst mogen nemen. ’s Werelds meest getalenteerde fotografen en modellen geven jaar na jaar het beste van zichzelf om deze kalender tot leven te brengen.

Over Campari
Campari is een hedendaagse en charismatische klassieker. Het recept, dat vandaag nog altijd op dezelfde manier gemaakt wordt als in 1860 in Novara, fungeert ook als basis voor heel wat andere bekende cocktails in de wereld. Campari is een alcoholische drank waarbij de typische bitterzoete smaak wordt verkregen uit planten, fruit en kruiden, aangevuld met suiker en gedestilleerd water.

Met zijn typische rode kleur, intense aroma en bitterzoete smaak staat Campari symbool voor intrige en plezier, wat vanzelf leidt tot een stimulerende drinkervaring. Deze waarden maakten het merk Campari dan ook beroemd over de hele wereld. Campari is uitgegroeid tot een icoon van Italiaanse passie, stijl en uitmuntendheid.

Over Campari Group – www.camparigroup.com
Davide Campari-Milano S.p.A is samen met zijn filialen (Gruppo Campari) uitgegroeid tot een wereldwijde producent in de drankindustrie. Het merk is actief in meer dan 190 landen, met een leidende marktpositie in Europa en Amerika. De groep werd opgericht in 1860 en geldt vandaag als zesde grootste speler in de drankindustrie wereldwijd.

De portfolio telt meer dan 50 merken en omvat een uitgebreid assortiment van alcoholische dranken (corebusiness), wijnen en frisdranken. Onder de internationaal gerenommeerde merken vind je onder meer Aperol, Appleton Estate, Campari, Cinzano, SKYY Vodka en Wild Turkey.

Het hoofdkantoor is gevestigd in Sesto San Giovanni, Italië. De Campari Groep heeft wereldwijd 16 fabrieken en 3 bottelarijen, en een eigen distributienetwerk in 19 landen. De groep stelt ruim 4.000 personen tewerk en de aandelen van het moederbedrijf, Davide Campari-Milona S.p.A. (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM) staan sinds 2001 genoteerd op de Italiaanse beurs.

Over Campari

OVER CAMPARI
Campari heeft het charisma van een eigentijdse klassieker. Het geheime recept, onveranderd sinds 1860, is afkomstig uit Novara en ligt aan de basis van een van de bekendste cocktails ter wereld. Campari is een alcoholhoudende drank die wordt verkregen door een infusie van bittere kruiden, aromatische planten en vruchten in alcohol en water. Met zijn levendige, rode kleur, intense aroma en inspirerende smaak, is Campari van oudsher een symbool voor intrige en genot en een vast onderdeel van een boeiende drinkervaring. Op basis van die waarden is Campari uitgegroeid tot een wereldbekend merk en een symbool voor Italiaanse passie, stijl en eccellenza.

Neem contact op met

www.campari.com